Miałem ci ja sobie AUTH.....

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 2 Kwi 2003, 18:32:56 CEST

On Wed, 2 Apr 2003, Jarosław Kamper wrote:
> zmienisz ;P

Zapomnij - mam w jednym miejscu tylko sendmail-a na zasadzie "nie boli -
nie drapać". To stary system i bardzo stabilny, nie mam ochoty go
rozgrzebać. A sendmail-a i m4 nie mam też ochoty się uczyć.

> To nie jest argument. Dostosowywać większość do jednostek? ;)

Raczej na odwrót.
Jesteś _jedyną_ znaną mi osobą, która używa .mc, a nie .cf
A znam ich trochę....

> Trzeba zacząć to tępić ;)))

Proszę bardzo - gdzie złożyuc kwiatek na  na twoim grobie? :P

> P.S. Paweł, uaktualnisz upsmon.spec do podesłanych przez Ciebie źródeł
> 2.1 ?

Jakoś straciłem serce do ich wytworów... Sam to zrób...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...