Miałem ci ja sobie AUTH.....

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Śro, 2 Kwi 2003, 18:46:58 CEST

Dnia śro 2. kwietnia 2003 18:32, Paweł Gołaszewski napisał:

> Zapomnij - mam w jednym miejscu tylko sendmail-a na zasadzie "nie boli
> - nie drapać". To stary system i bardzo stabilny, nie mam ochoty go
> rozgrzebać. A sendmail-a i m4 nie mam też ochoty się uczyć.

To napisz co potrzebujesz, a może "się zrobi" ;)

> Raczej na odwrót.
> Jesteś _jedyną_ znaną mi osobą, która używa .mc, a nie .cf
> A znam ich trochę....

Miło mi ;) Ale odnosze cały czas wrażenie, że to jedyna poprawna metoda.

[...]

> Jakoś straciłem serce do ich wytworów... Sam to zrób...

Gdybym wiedział o co tam chodzi, to bym zrobił ;) (nie znam się na tych
makrach czy co tam trzeba użyć). Jak to zrobisz, to jeszcze mam pare
pomysłów do tego (logowanie do serwera, logrotate, itp.)

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/