crontab + lstat

Pawel Bernadowski pbern w wilnet.info
Śro, 2 Kwi 2003, 21:11:08 CEST

Mecze sie juz nad tym dluzsza chwile i jakos brak mi pomyslow,
mianowicie chcialbym aby cron sciagal z lstata co 6H jeden z wykresow (po
prostu potrzebuje duzo szczegolow nt dzialania lacza, a uogolniony wykres,
np tygodniowy lub miesieczny nie daje pelnego pogladu na sprawe)

totez nie wiem jak to zrobic, bo idealnym rozwiazaniem by bylo gdyby
zapisywal je z nazwa odzwierciedlajaca zakres czasu jaki obejmuje.

probowalem to zrobic wgetem, lynx`em ale jakos wszytko odpoda.

zakladajac ze link do tego wykresu (a raczej skryptu, ktory go generuje)
jest taki:
http://www.wilnet.info/lstat/lstat.cgi?obj=ping&format=png&LANG=pl&from=6h&TYPE=0&WIDTH=600&HEIGHT=150

jak to zrobic...
z gory dzieki za wszelkie sugestie.