Miałem ci ja sobie AUTH.....

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 3 Kwi 2003, 00:38:17 CEST

On Wed, 2 Apr 2003, Jarosław Kamper wrote:
> To napisz co potrzebujesz, a może "się zrobi" ;)

Przykład pierwszy lepszy z brzegu - na początku mam ustawienia smarthosta,
bardzo ładny komentarz powyżej. I nie wierzę, że to ustawienie jest
_krótsze_ i _prostsze_ w .mc - raczej na odwrót :P

> Miło mi ;) Ale odnosze cały czas wrażenie, że to jedyna poprawna metoda.

Może bardziej koszerna metoda, ale gdyby to była jedyna zalecana to config
byłby hash-em, a nie tekstem ładnym z komentarzami.

> Gdybym wiedział o co tam chodzi, to bym zrobił ;) (nie znam się na tych
> makrach czy co tam trzeba użyć). Jak to zrobisz, to jeszcze mam pare
> pomysłów do tego (logowanie do serwera, logrotate, itp.)

Zobaczymy, może dostanę ochotę :)
Ale nie licz raczej na to - za bardzo się zraziłem do tej firmy i wolę jak
mam czas zająć się całkiem czym innym (choćby KDE)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...