Miałem ci ja sobie AUTH.....

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Czw, 3 Kwi 2003, 11:30:29 CEST

Dnia czw 3. kwietnia 2003 09:45, Paweł Gołaszewski napisał:

> aha - jestem pewien...
> # "Smart" relay host (may be null)
> DShost.domain
>
> Co jest prostsze, mniejsze i ładniej "okomentowane"?

Olać komentarze, to nie zawody ;) Mów co potrzebujesz, "może się zrobi",
dopisz sobie do .mc i wkrocz na poprawną ścieżkę używania sendmaila ;)))

P.S. Może ktoś go przekonać (dystrybucyjnego sendmaila) do chodzenia z
usera (oryginalny potrafi przecież)?
--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/