Pytanie nawrocenogo...

Przemysław Stanisław Knycz zolw w wombb.edu.pl
Czw, 3 Kwi 2003, 13:50:00 CEST

Dnia Thu, 3 Apr 2003 13:32:26 +0200
Michal Abramowicz <abraam w cs.net.pl> naszkrobał:

> A moze jakies 2.4.* i xfs ?

/dev/hda1 /boot 20M
/dev/hda2 /    100M

No ja robiłem tak że install z mini iso chyba z BASE zestawem pakietów.
Potem poldek -n nest-old (/OLD/) upgrade kernel
instalowałem jeszcze xfsprogs z Ra.

Reboot z kernelem 2.4. Stworzenie partycji XFS, instalacja nest-old +
nest-test na partycji z XFS, chroot, konfiguracja, reboot z /dev/hda3
(xfs) jak działa to mkswap /dev/hda2, swapon /dev/hda2 i tak oszędziłem
sobie trochę miejsca :)

.----[ a d m i n at w o m b b dot e d u dot p l ]----.
| Przemysław Stanisław Knycz,  djrzulf w jabber.gda.pl |
| Net/Sys Administrator, PLD Developer,  RLU: 213344 |
`------ "Linux - the choice of GNU generation" ------'