Kolejna kwestia nawrocnego.

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Czw, 3 Kwi 2003, 17:14:46 CEST

Witam.

Kolejne sprawy do wyjasnienia od swiezo przesiedlonego z RH.

1. Rozdzielczosc konsoli.... wiem ze w RH nie da sie z polskimi fontami
uzyskac rozdzielczosci 132x43. W PLD jest podobnie. Jak odpalam na
rozdzielczosci 132x43 to po zaladowaniu fontow przechodzi zdaje sie w
132x25. To pierdolka, ale da sie zrobic to jakos tak, aby byla
rozdzielczosc i polskie fonty?

2. Dlaczego nie mam konsoli 11 (zawsze umieszczalem tam logi z maila)-
chodzi o to, ze jak bior ALT+F11 to zong. Znaczy niespecjalnie mi
przeszkadza to, ale na 12 mam w tym momencie soro za duzo...

   Cybertronica
  Tomasz Woźniak
tel: 502 744 141
GG: 1539526

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.