Kolejna kwestia nawrocnego.

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Czw, 3 Kwi 2003, 18:52:59 CEST

On Thu, 03 Apr 2003 17:14:46 +0200
Tomasz Woźniak <ctr w post.pl> wrote:

> Witam.
>
> Kolejne sprawy do wyjasnienia od swiezo przesiedlonego z RH.
>
> 1. Rozdzielczosc konsoli.... wiem ze w RH nie da sie z polskimi
> fontami uzyskac rozdzielczosci 132x43. W PLD jest podobnie. Jak
> odpalam na rozdzielczosci 132x43 to po zaladowaniu fontow przechodzi
> zdaje sie w 132x25. To pierdolka, ale da sie zrobic to jakos tak, aby
> byla rozdzielczosc i polskie fonty?

Jak to sie nie da:
[fritz w aquarius fritz]$ dmesg
[...]
Console: switching to colour frame buffer device 144x54
[...]
I poza tym: co ma RH, czy PLD do rozdzielczości konsoli. Głownym
problemem jest jaką masz kartę graficzną i w jaki sposób współpracuje
ona z framebufferem lub svgatextmode.

> 2. Dlaczego nie mam konsoli 11 (zawsze umieszczalem tam logi z maila)-
>
> chodzi o to, ze jak bior ALT+F11 to zong. Znaczy niespecjalnie mi
> przeszkadza to, ale na 12 mam w tym momencie soro za duzo...

a zaglądałeś do konfigu sysloga ??? samo sie nie zrobi, to nie red hat.

--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> ]