Kolejna kwestia nawrocnego.

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Pią, 4 Kwi 2003, 10:03:38 CEST

Witam...

Dnia 03-04-03 18:52, Użytkownik Fryderyk Dziarmagowski napisał:
> Jak to sie nie da:
> [fritz w aquarius fritz]$ dmesg
> [...]
> Console: switching to colour frame buffer device 144x54
> [...]
> I poza tym: co ma RH, czy PLD do rozdzielczości konsoli. Głownym
> problemem jest jaką masz kartę graficzną i w jaki sposób współpracuje
> ona z framebufferem lub svgatextmode.

Ma chyba jesli idzie o instalowane czcionki. Na 6 musialem sciagac fonty
z netu zanim zrobilem wieksza rozdzielczosc z polskimi czcionkami.
Ale dzieki za info- wiem ze sie da, ale nie wiem jak, czyli sam sobie
mam poradzic... skad ja to znam... Ale dziekuje.

> a zaglądałeś do konfigu sysloga ??? samo sie nie zrobi, to nie red hat.

W RH tez sie samo nie robi. Wiem bo jak na razie to jest moj preferowany
(ze wzgledu na orientacje). Ale ty chyba nie przeczytales o co ja pytam-
dlaczegojak biore Alt+F11 to nie przechodze na konsole 11? Potrafie
wrzucic tam logi, ale nie potrafie przelaczyc sie na ta konsole..

   Cybertronica
  Tomasz Woźniak
tel: 502 744 141
GG: 1539526

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.