Kolejna kwestia nawrocnego.

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Pią, 4 Kwi 2003, 10:24:16 CEST

Witam...

Dnia 03-04-03 23:41, Użytkownik Paweł Gołaszewski napisał:

> A odkomentuj w /etc/syslogd.conf odpowiedni wpis (nawet gotowy)

Ale ja umiem wrzucisc log na konsole, tylko po Alt+F11 nie wskakuje na
nia!!! Kurcze cztery posty i za kazdym razem podobna odpowiedz. To ze
jestem z RH nie znaczy  ze panicznie boje sie konsoli i konfigow. Po
prostu po raz pierwszy mam do czynienia z systemem, ktory pratycznie nie
posiada dokumentacji. (system jako dystrybusja)

   Cybertronica
  Tomasz Woźniak
tel: 502 744 141
GG: 1539526

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.