KDE3Pack

Maciej Paszta paszczi w go2.pl
Pią, 4 Kwi 2003, 15:41:48 CEST

Dnia pią 4. kwietnia 2003 09:08, Paweł Gołaszewski napisał:

> Nie wiem co masz za problem, ale tutaj jest mój zestaw paczek:
> source = KDE3-Pack              ftp://blysk.ds.pg.gda.pl/linux/KDE3-Pack/
>
> I nie zaczynaj 10 wątków na ten sam temat...
Sorki za powtorzenie ale cosik mi sie zwalilo z kmail;em. Juz sobie poradzilem
z ftp.venco.... brakowalo mu fontconfig, ale po prostu sciagnalem calosc z
ftp.pld.org.pl/people/adgor i dziala. Teraz jeszcze troche powalcze z
kernel'em - na razie mi sie nie udalo skompilowac. Ale moge to juz powiedziec
PLD wymiata;)
--
Maciek Paszta gg: 2810043
JID : macp w jabber.gda.pl