jfs - tragedia

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Pią, 4 Kwi 2003, 15:33:44 CEST

Dnia pią 4. kwiecień 2003 15:25, Mateusz Korniak napisał:
> Aby bliżej trafić w dyskusje musiałbyś podać z jaką srednią prędkością
> zapisują się owe paragony .. ;) Najlepiej w [MB/s] ...
Nie prowadzę dokładnych obliczeń, ale powiedzmy :
1 paragon ~ średnio 1-2 KB + aktualizacja indeksów bazy (bo to DBF + idx)
co by dało około 3-4 KB na 1 paragon.
Dodatkowo w nocy mam eksporty danych z dnia sprzedaży
i odczyt bazy (pewnie while .not. eof() i dbskip() ), a potem
zapis pliku ok. 200 KB czyste ascii, a potem tar/gz tegoż
to całe 2 sekundy = tu wiem, bo w skryptach zrobiłem sobie `date` >> jakis.log

--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej