jfs - tragedia

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Pią, 4 Kwi 2003, 15:44:49 CEST

Dnia pią 4. kwiecień 2003 15:36, Stacho Pal napisał:
> Dokładnie! Mam Tekram DC-290U3D i 2xIBM Ultrastar 36.5 GB.

> Gwarantuję że tego sobie nie wymyśliłem!

Ależ w ŻADNYM !!! przypadku czegoś takiego nie twierdzę.
Po prostu wypisuję moje doświadczenia, np. takie :
mam PLD jako nfs serwer, a klient MDK 9.0 (moja stacja)
partycja nfs'owa na raiser, i próba skopiowania pliku > 5 MB
to błąd (już nie pamietam jaki) - zmieniłem raiser na jfs i problem zniknął.

A raisera używam jako / filesystem ; skromnym moim zdaniem bardzo ładnie
działa.

--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej