Kolejna kwestia nawrocnego.

Tomasz Woźniak ctr w post.pl
Pią, 4 Kwi 2003, 16:02:21 CEST

Witam...

Dnia 03-04-04 14:56, Użytkownik Szymon 'Trasher' K napisał:

> To o czym piszesz, to pliki konfiguracyjne, a nie pliki źródłowe!

Wiem o czym pisze- vfjuggle w zrodla patrzalem. Z nich dowiedzialem sie
dopieo o plikach konfiguracyjnych...

Zaluje ze mnie nerwy poniosly. Z prostej bzdurki zrobil sie watek jakby
chodzilo o konstrukcje Jadra.

--
========
  TomLee

Podstawowa Prawda Informatyki: Jeżeli opanowałeś już wszystkie możliwe
wyjątki, to zapomnisz do jakich reguł się one odnoszą.