jfs - tragedia

Stacho Pal stacho w venco.com.pl
Pią, 4 Kwi 2003, 16:16:45 CEST

On Fri, 4 Apr 2003, Adam Jurkiewicz wrote:
> Ależ w ŻADNYM !!! przypadku czegoś takiego nie twierdzę.

Nie ukrywam że za twoją sugestią testowałem jfs na 2.2.x. :)

> Po prostu wypisuję moje doświadczenia, np. takie :
> mam PLD jako nfs serwer, a klient MDK 9.0 (moja stacja)
> partycja nfs'owa na raiser, i próba skopiowania pliku > 5 MB
> to błąd (już nie pamietam jaki) - zmieniłem raiser na jfs i problem zniknął.

Masz gdzieś system z ext2/reiserfs i jfs (w jednej maszynce)?
Wystarczy plik 10MB żeby się przekonać jaki jfs jest 'ślamazarny'. ;)
Inna sprawa żę mkfs.jfs ma opcję '-c' a mkreiserfs nie.
I proszę mi tu nie pisać że należy taki dysk wyrzucić! :)
pzdr
Stacho Pal