system -> smbpasswd

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Pią, 4 Kwi 2003, 20:39:15 CEST

On Fri, 4 Apr 2003, Marcin Bohosiewicz wrote:

> Co jest pomyslem przypominajacym zalecenie uzywania telneta zamiast ssh.

Może ktoś mnie źle zrozumiał, nie zalecam nikomu wyłączania szyfrowania
haseł. Mówię tylko że istnieje taka możliwość, i jeżeli ktoś się uprze że
chce mieć w sambie te same hasła, to może z niej skorzystać, ale wystawia
się w ten sposób na niebezpieczeństwa wynikające z takiej konfiguracji.

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :