Kolejna kwestia nawrocnego.

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Pią, 4 Kwi 2003, 23:49:26 CEST

Dnia pią, kwi 04 2003 o godz. 10:03, Tomasz Woźniak napisal(a):
> W RH tez sie samo nie robi. Wiem bo jak na razie to jest moj preferowany
> (ze wzgledu na orientacje). Ale ty chyba nie przeczytales o co ja pytam-
> dlaczegojak biore Alt+F11 to nie przechodze na konsole 11? Potrafie
> wrzucic tam logi, ale nie potrafie przelaczyc sie na ta konsole..

AFAIR dopoki cos nie wyslesz na konsole, to nie jest ona w stanie open,
czyli nie mozesz sie na nia przelaczyc... np. deallocvt zamyka w ten
sposob nieuzywane konsole. tak wiec najpierw wyslij cos na ta konsole,
chocby wlasnie z sysloga, albo nawet poprzez glupie echo test > /dev/tty11
a dopiero pozniej sproboj sie przelaczyc.

--
 'o,o' Bartlomiej Sowa-\ /-Surfuje w NYSIE--|--PGP w www-\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      |   bartowl (at) surfuje.w.pl   |  WS  |_\ ROX )