system -> smbpasswd

Patryk Szczygłowski patryk w dukat.waw.pl
Sob, 5 Kwi 2003, 12:48:46 CEST

> Tylko czy samba umie nakazac uzytkownikom zmaine hasel
> tak jak to robi np Novell ?

Tego nie wiem, ale znalazłem coś, co może się Tobie przydać:

update encrypted = Yes
encrypt passwords = No

wg. man smb.conf każdy user początkowo zaloguje się przy pomocy hasła
otwartego i w tle zostanie mu wygenerowany hash w /etc/samba/smbpasswd

Jak się już wszyscy luzerzy zalogują, będziesz miał kompletny smbpasswd
i zrobisz już tylko:

unix password sync = Yes
encrypt passwords = Yes

--