raid padl :-(

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Pon, 7 Kwi 2003, 21:48:04 CEST

[Monday, 07 April 2003], Krzysztof Drewicz napisał(a):

> Hm. init 1, zmiejszyć trochę filesystem (_nie_ partycję). Zmienić typ na
> afair fd, zrobić raid na jednym hdd, raidhotadd. Powinno zadziałać
> aczkolwiek nie testowałem i nie polecam bez backupu.
No to z innej beczki:
Jest sobie komputer, ma w sobie dysk. Ma na tym chodzic serwer plikow.
Docelowo ma byc softraid. Da sie zrobic "pseudo-raid" z jednym dyskiem??
Tak, ze po dolozeniiu drugiego mozna bylo bezproblemowo odpalic RAIDa na
tym?

--
Yaro

 IRL:Jaroslaw Dziubek, ICQ:1340145  |  Niewiele jest rzeczy, których
   http://yaro.perfect.net.pl/      |     nie dało by się załatwić
KNM Member: http://www.knm.org.pl/  |     przy pomocy odpowiedniej
      IRC: Yaro na #grudziadz       |   dawki materiałów wybuchowych.