gnome2

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Pon, 7 Kwi 2003, 23:30:11 CEST

On Mon, 7 Apr 2003 21:09:35 +0200 (CEST) Pawel Bernadowski
<pbern w wilnet.info> wrote:

> Jestem chyba jakims super szczesliwcem, po upgarde z gnome2.2 do
> najnowszych pakietow z HEAD stracilem pasek stanu i ogolnie "menu
> start" :))
>
> wywalilem wszytko.. przekompilowalem raz jescze i nadal mam piekny
> komunikat:
>

> ** (gnome-panel:32589): WARNING **: Unable to load panel stock icon
> 'go'
>
> I D*P* jasna.... moze ktos zna rozwiazanie ?

:) każdy tak ma z tego co wiem, bug jest zgłoszony do gnome.org, kiedy
powrót gnome-panel w 2.3 nie wiadomo :). Gnome 2.2 działało słit.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD user