Zmiana Re: Obrazy ISO w Ra: czemu takie stare?

Sob, 5 Kwi 2003, 21:17:44 CEST

On Fri, 4 Apr 2003, Roman Werpachowski wrote:

> Super. To jak chcę zainstalować żonie _aktualne_ Ra, to muszę ciągnąć ISO,
> a potem oddzielnie poprawki (są w Polsce ludzie, którzy nie mają stałego
> łącza w domu...) ? Nie można zrobić tak, jak było w czasach
> pre-Ra: zostawić te obrazy ISO do Ra 1.0 (tego w czasac pre-Ra nie było),
> i robić co tydzień obrazy z najaktualniejszą wersją "czegoś, co będzie w
> przyszłości Ra-1.1"? Nie ma miejsca na FTP?

IMHO powinniśmy nieco zmienić instalator:
1) przy instalacji po sieci powinien od razu także korzystać z
   updates/security i to bez żadnego pytania, a mogłoby sie też pojawić
   pytanie czy używać updates/general,
2) raz na jakis czas powinniśmy z updates generować iso i przy instalacji
   z płytek powinno się pojawić pytanie o podanie płytki z updates
   (możnaby z tego w razie czego zrezygnować jeżeli nie byłoby tej płytki
   pod reką). Analogiznie jak przy instalacji po sieci pytanie o
   updates/general.

ISO z updartes mogłyby być regenerowane regularnie np. raz czy dwa razy w
miesiącu.

kloczek
PS: f-u raczej na: pld-installer w pld.org.pl.