Kilka którkich pytań.

Tomasz "Witek" Wittner wittt_ w poczta.onet.pl
Sob, 5 Kwi 2003, 22:07:22 CEST

Dnia sob 5. kwiecień 2003 18:00, Tomasz Rutkowski napisał:
> Witam
>
> Mam Ra nabierząco aktualizowane. Pakiety są prawie wszystkie z drzewa
> ra, za wyjątkiem jajka (jack) i paru pakietów własno ręcznie
> zbudowanych: mplayer, xcdroast.
>
> 1) Czy komuś działa HTB na jajku /jack/Ra+2.4.19/i586 .
> Bo u mnie nie działają filtry:
> src, dest,sport ,dport ,innych nie próbowałem
> Czy ktoś miał coś podobnego?
Tak. Weź nowsze iproute2 z nest/test/i586. Mnie to pomogło, ale nie wiem, czy
zawartość tamtejszych pakietów nie zmienia się "zbyt dynamicznie" (czytaj. są
już nowsze i niedziałające - ew. proszę o wypowiedzieć b. zorientowanych
osób).

Tomasz "Witek" Wittner