Popsułem glibca => popsułem rpma :-(

Paweł Zaskórski p.zaskorski w wp.pl
Sob, 5 Kwi 2003, 22:36:13 CEST

W sob, 5 kwi 2003 o 18:00, piotrm w projekt-sp.com.pl napisał(a):

> Odpal komputer z rescueCD http://rescuecd.pld.org.pl/ podmontuj swój system a
> nastepnie wymuś instalacje z opcją --root rpm i glibc.

Dziękuję za wskazówkę. Wspomniany wyżej sposób nie zadziałał - prawd.
przyczyna: różne wersje rpma (u mnie korzystający z db4 rpm-4.1, a na
rescuecd korzystający z db3 rpm-4.0). Obszedłem to, wypakowując pliki
z glibca nestowego i zastepując nimi te zainstalowane w systemie.

Problem rozwiązany. Ufff... :-)

		Paweł