raid padl :-(

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pon, 7 Kwi 2003, 15:07:46 CEST

> Ojej. włączało się raidy około 3-4 lat temu. Za czasów md-tools 0.4,
[...]
> # modprobe raid1
> # raidstart /dev/md0
Mam pytanko. Jest sobie serwer bez RAIDa, ktory chodzi juz jakis czas.
Dolozony jest do niego blizniaczy dysk twardy. Czy da sie jakos bez
wiekszych rewolucji zrobic na nim mirroring, ale lacznie z partycja
`/'? Z zamiana wpisow w plikach nie widze problemu, widze jednak
trudnosci ze startem systemu. W HOWTO sa opisane dwie metody
startowania systemu z RAID, lecz obie mnie nie zadowalaja, gdyz
wymagaja przepartycjonowania dyskow, a ja na takie cos w tym przypadku
nie moge sobie pozwolic. Zgodnie z tym, co napisales powyzej mogloby to
przejsc, ale wole sie upewnic.

Pozdrawiam
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz      <beorn w alpha.pl>       http://127.0.0.1/beorn
GCS/E d-(pu) s-:- a--@ C++++ UL++++$ P+++ L+++ E--- X W+>++ N+++ o? K-
w---  O M- V- PS PE- !Y PGP+ t- 5- R tv-- b+ DI++ D+++ G++ e h! r++ y?