upgrade serwera

Szymon 'Trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Pon, 7 Kwi 2003, 17:20:59 CEST

7 kwietnia 2003 (17:02:12) Adam Zaleski napisal:

AZ> Hej,

AZ> Czy kernel podczas instalacji systemu kernel linuxa
AZ> instaluje sie z jakimis najczestrzymi modulami i  opcjami
AZ> czy dostosowuje swoją konfiguracje do komputera na którym pracuje?
Instaluje się z najbardziej popularnymi modulami, ale nic nie stoi na
przeszkodzie, zebys zainstalowal tez t mniej popularne, jesli tylko
ich potrzebujesz.

AZ> Chcce zmienic system na serwerze z red hata
AZ> na pld ale aby zminimalizowac przerwe w działaniu serwera
AZ> chce zainstalowac PLD na twardzielu w domu.. a potem tego twardziela
AZ> przełozyc tam do kompa i wykonac tylko kilka poprawek np
AZ> przekompilowac kernela. no i oczywiscie przeniesc całe
AZ> /home..

AZ> Czy linux zainstalowany na kompie u mnie wystartuje tam?
Jezeli masz "standardowe" maszyny w domu i tam, to nie powinno byc
problemu.

--
Pozdrowienia,
 Szymon 'Trasher'            szymon @ trashlandia.dyndns.org