gnome2

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 8 Kwi 2003, 09:44:00 CEST

Dnia 2003.04.08 01:15, Wieslaw Kierbedz napisał(a):
> A ja mam wszystko o.k. (jak na unstable).

Ja też, ale nie chce mi się odpowiadać na setki pytań dlaczego nie
działa, bo ktoś sobie zainstalował wersję niestabilną.

> Artur, czy już próbowaliście dodawać nowe patche v4l2 z bytesex.org
> do 2.4.20?

Kiedyś, dawno temu

> Jest hak na redefinitions w time.h, a dokładne objaśnienie
> (niekomptybilność sys/time.h i linux/time.h) mogę ci przesłać (z
> video4linux-user-list).

Chętnie, ale nie wiem, czy bardziej nie będą tym zainteresowani baggins
i cieciwa.

> Zresztą wiecie o wszystkim pewnie lepiej ode mnie - patch na patch'a
> hi, hi ;).

Nie do końca, wyszły nam tym v4l2 i kompatybilnością, więc se daliśmy
spokój.

			Artur