gnome2

Wieslaw Kierbedz sprawki w wp.pl
Wto, 8 Kwi 2003, 20:15:55 CEST

on 08-04-2003 8:44 AM, Artur Flinta at aflinta w at.kernel.pl wrote:

> Dnia 2003.04.08 01:15, Wieslaw Kierbedz napisa?(a):
>
> Ja tez™, ale nie chce mi sieś odpowiadac´ na setki pytan´ dlaczego nie
> dzia?a, bo ktos´ sobie zainstalowa? wersjeś niestabilnaś.

> Kiedys´, dawno temu

> Cheśtnie, ale nie wiem, czy bardziej nie beśdaś tym zainteresowani baggins
> i cieciwa.

> Nie do kon´ca, wysz?y nam tym v4l2 i kompatybilnos´ciaś, wieśc se dalis´my
> spokój.
>
> Artur

Wyglada to tak, ze xawtv i zapping juz sie z tym kreca.
Dla innych trzeba skomentowac linie
#include <linux/time.h> w videodev2.h
Poniewaz xawtv i zapping korzystaja z wlasnych naglowkow, to i im to nie
szkodzi.
Dokladna analize przesle wieczorem (z domu).
Osobiscie musze korzystac z tych patchy, zeby uruchomic moja karte tv
(saa7134).
Wiesiek