KDE3Pack

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Śro, 9 Kwi 2003, 04:12:08 CEST

Paweł Gołaszewski wrote:

> hmmm - kdeadmin chyba nie zbudowałem :))

E.. i tak zanim sobie ściągnąłem te 3.1.1, to zniknęło z FTP-a :-/
Ale jak rozumiem, nie ma co bawić się z tym KDE3-Packiem, bo za
pare dni będzie w ra-updates?

bart
--
"Víte, jaký je rozdíl mezi jablkama a Win98? No jablka padají jenom na podzim."
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/