i386 -> i586

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Śro, 9 Kwi 2003, 21:12:19 CEST

Szymon 'Trasher' K wrote:
> Witaj pld-users-pl!
>
>   Właśnie odkryłem, że na maszynie na której mam już zainstalowane 55
>   pakietów w poldek.conf miałem source'y poustawiane na i386 mimo, że
>   procek jest klasy i586. Wiem - lamerskie niedopatrzenie, ale cóż po
>   prostu myslalem, ze ustawilem i nie zaglądałem.Mam trochę usług
>   pokonfigurowanych, i niechce gruntownej reinstalacji. Stąd moje
>   pytania:
>   1. Jaki jest szacunkowy wzrost wydajności przy używaniu i586 zamiast
>   i386?

Średnio coś ok. 1%, ale są aplikacje i biblioteki w przypadku których
sporo więcej.

>   2. Jak to teraz najlepiej odkręcić - tzn. czy np. przeinstalowac
>   same demony - m.in. exim, sshd, apache, mysql, postgres, squid,
>   pppd, named... ? Czy w ogóle warto się w to bawić?

Glibc i kernela warto.

bart
--
"Víte, jaký je rozdíl mezi jablkama a Win98? No jablka padají jenom na podzim."
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/