Upgrade db3

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 9 Kwi 2003, 22:20:06 CEST

On Wed, 9 Apr 2003, Marcin Bukowiecki wrote:
> [root w km apt]# apt-get install db3
> Reading Package Lists... Done
> Building Dependency Tree... Done
> The following extra packages will be installed:
>   exim whoson
> The following packages will be REMOVED:
>  alien postfix rpm-utils
> The following NEW packages will be installed:
>  exim whoson
> The following packages will be upgraded
>  db3
>
> Ale ja chce postfix'a ! Że o rpm-utils nie wspomne.  I po co on pcha
> tego "whoson"?

Nie masz czasem tam za nowego apt-a? Kiedyś miałem takie z nim problemy -
po prostu zaczął być nadgorliwy i obsoletes zaczął traktować jako nakaz
wyinstalowania. Przy kolejnym upgrade miałbyś wyinstalowanie exim-a i
instalację, powiedzmy, omta.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...