ians

Grzegorz Mlonek Grzegorz.Mlonek w infor.pl
Czw, 10 Kwi 2003, 10:41:20 CEST

On Thu, 10 Apr 2003 09:29:59 +0200 (CEST)
Paweł Gołaszewski <blues w ds.pg.gda.pl> napisał(a):

> Rezygnuje, ale jak masz starsze maszynki to nie masz wyjścia, bo dot1q
> jest dopiero od pewnego czasu wspierane przez Cisco.

starsze czyli switche serii 1900, które są już kompletnie przestarzałe
i chodz tylko na 10 Mpbs a dwa uplinki mają 100 Mbps wszystkie
nowsze, które znam ISL-a mają w opcji poza tym (na marginesie)
ISL to dla mnie straszny protokół ze wzglęu  na narzut 30 bajtów na każdej
ramce :-]