jabber + gg

Marcin Bukowiecki marcin w dolsat.pl
Czw, 10 Kwi 2003, 17:34:18 CEST

Witam.
Mam serwer jabbera + jabber-gg-transport. Skonfigurowałem itp. Działa,
uruchamia się bez błędów. Nie można zarejestrować usługi w kliencie jabbera.
Odpowiada "kod błedu: 502, Remote server error"

A w ggtrans.log:

Warning: Couldn't read or parse 'pawel w jabber.dolsat.pl': No such file or directory
Creating user 'pawel w jabber.dolsat.pl/Work'
Creating session for 'pawel w jabber.dolsat.pl/Work'
Warning: Error on connection for pawel w jabber.dolsat.pl/Work
Warning: Hangup on connection for pawel w jabber.dolsat.pl/Work
Deleting session for 'pawel w jabber.dolsat.pl/Work'
Destroying user 'pawel w jabber.dolsat.pl'

Nie mam pomysłu co z tym zrobić.
Wszystkie paczki z PLD.
--
Marcin Bukowiecki