mozilla kontra www.pld.org.pl

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Czw, 10 Kwi 2003, 21:37:16 CEST

Sygnalizowałem już temat wielokrotnie, a chodzi o to, że mozilla
(galeon) w środowisku nest-test nie wyświetla pewnych stron w tym
http://www.pld.org.pl. Otrzymuję zamiast jej zawartości pustą stronę.
Inne przeglądarki wyświetlają ją poprawnie, mozilla pod win rółnież nie
mam z tym problemów. Proszę o jakieś wskazówki gdzie szukać przyczyn
tego zachowania i proszę się wstrzymać z odpowiedziamy typu: SOA#1.
Wiem, że problem ten występuje nie tylko u mnie i kilka innych osób
również zauważyło podobna przypadłość mozilli.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD Linux User