mozilla kontra www.pld.org.pl

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Czw, 10 Kwi 2003, 22:52:33 CEST

On Thu, 10 Apr 2003 21:43:01 +0200 Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl>
wrote:

> Ale ja siedzę na nest juz kawał czasu, mozilla nie jedna i galeon też
> nie jeden przez moja zabawkę się przewinęły i nigdy takiego objawu nie
> zanotowałem.

Też chciałbym mieć tyle szczęścia :D Najdziwniejsze jest to, że kiedyś
wcześniejsza wersja miała przebłyski i czasami ładowała stronę,
próbowałem z binarki z mozilla.org i objaw ten sam, przebudowałem paczkę
i systuacja się nie zmieniła, nie wiem naprawdę gdzie się zaczepić.
Ciekawe jest też to, że wiele osób korzysta z pakietów nestowych i u
jednych działa a u niektórych nie. Widoczenie mam PH :)

p.s. może ktoś jeszcze potwierdzić, że ta sprawa nie jest moim wymysłem?
:)

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD Linux User