mozilla kontra www.pld.org.pl

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Pią, 11 Kwi 2003, 05:59:26 CEST

On Thu, 10 Apr 2003 23:49:33 +0200 Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl>
wrote:

> To może jakieś strace albo co?

Będę próbował strejsować tą kobyłe :) A nóż widelec, ale faqt faqtem,że
problem istnieje co sygnalizuje sporo osób, jakiś bug czy co. Wersje
windziane mozilli śmigają na tych samych stronach bez problemów.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD Linux User