mozilla kontra www.pld.org.pl

Michal Chruszcz troll w troll.one.pl
Pią, 11 Kwi 2003, 06:38:06 CEST

Some strange characters appeared on my screen... Probably Robert 'dzeus'
Graużenis wrote at Friday 11 of April 2003 06:01 something like this:

> No proszę :) Teraz jeszcze kwestia czy to samo się dzieje pod Ra i jajem
> 2.2.x. Może to ktoś sprawdzić, bo wynikałobu z tego, że problem
> jest jedynie na nest-test albo na Ra+2.4.x.

Jeszcze tydzień temu miałem Ra (ale na własnym 2.4.20) i wszystko śmigało
elegancko. Z resztą, tak jak teraz (nest-test, to samo jajko).

--
Michal Chruszcz -=- troll @ troll.one.pl
Stworzone w Gtk-perl GUI dla poldka: http://mis.pld.org.pl