mozilla kontra www.pld.org.pl

Przemysław Stanisław Knycz zolw w wombb.edu.pl
Pią, 11 Kwi 2003, 06:54:12 CEST

On Thu, 10 Apr 2003 23:32:55 +0200
Marcin Rachwał <thanatos w interia.pl> wrote:

> Bardzo proszę - mam to samo. I nie ważne, czy mozilla jest ściągana z
> ftp-a, czy kompilowana. A nesta też mam już dosyć długo...

Ja sam kompilowałem i śmiga na tej stronie, może jakiś BR za starny/za
nowy ?

$ rpm -q galeon mozilla
galeon-1.3.3-1.20030315
mozilla-1.3-0.2

--
 .mailto p r z e m y s l a w at k n y c z dot n e t.
| Przemysław "djrzulf" Knycz, djrzulf w jabber.gda.pl |