jabber + gg

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pią, 11 Kwi 2003, 09:25:21 CEST

On Thu, Apr 10, 2003 at 05:34:18PM +0200, Marcin Bukowiecki wrote:
> [...]
> uruchamia się bez błędów. Nie można zarejestrować usługi w kliencie jabbera.
> Odpowiada "kod błedu: 502, Remote server error"
>
> A w ggtrans.log:

> Warning: Couldn't read or parse 'pawel w jabber.dolsat.pl': No such file or directory
> Creating user 'pawel w jabber.dolsat.pl/Work'
> Creating session for 'pawel w jabber.dolsat.pl/Work'
> Warning: Error on connection for pawel w jabber.dolsat.pl/Work
> Warning: Hangup on connection for pawel w jabber.dolsat.pl/Work
> Deleting session for 'pawel w jabber.dolsat.pl/Work'
> Destroying user 'pawel w jabber.dolsat.pl'

Najwyraźniej jest jakiś problem z logowaniem się do serwera GG:
Pytania pomocnicze:
- numerek GG jest prawidłowy?
- hasło GG jest prawidłowe? Jeśli było ostatnio zmieniane jakimś nowszym
  klientem GG, to najprawdopodobniej trzeba użyć w miarę nowego libgadu,
  żeby działało.
- jakiś firewall nie blokuje ruchu do serwerów GG?

> Nie mam pomysłu co z tym zrobić.
> Wszystkie paczki z PLD.

Spróbuj odpalić z palca:
jggtrans -u jabber -f -d 10 -D 10 2>&1 > jggtrans.log

I zobacz co masz w jggtrans.log - tam powinny być też logi z libgadu,
które mogą powiedzieć coś więcej.

Pozdrowienia,
	Jacek