cdrom scsi

Virek virek w interia.pl
Pią, 11 Kwi 2003, 23:42:07 CEST

Hello Adam,

AG> Osóbka znana jako Virek, wystukała:

AG> Napędy scsi to /dev/sda, sdb itd.

Zalożenie to jest słuszne w przypadku dysków twardych, niestety jeśli
chcę podmontować komendą mount -t iso9660 /dev/sd[b,c,d,e,f,g,h]
/mnt/cdrom1 otrzymuję piękny komunikat, że /dev/sd* is not valid block
device. Poza tym, np cdrecord, nie odwoływał się do urządzenia w
/dev/, a poprzez numer urządzenia.
Dodam, że mój cdrom to nagrywarka (yamaha 4416)

Poza tym:
V>   w poprzedniej erze, za czasow pld, cdrom scsi mialem jako
                                   ^^^ Nie pld, tylko redhata.

--
Best regards,
 Virek                            mailto:virek w interia.pl

KLIKNIJ 2 razy TAK >>> http://link.interia.pl/f170d