mozilla kontra www.pld.org.pl

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Sob, 12 Kwi 2003, 00:00:26 CEST

On Fri, 11 Apr 2003 22:21:19 +0200 Marek Guevara Braun
<mguevara w acn.waw.pl> wrote:

> A możesz uruchomić w terminalu "tcpdump host www.pld.org.pl" przejść
> do mozilli, załadować /jeden raz/ www.pld.org.pl, przejść z powrotem
> do terminala i przerwać tcpdumpa ^C - powinien wypisać coś w stylu
> "88 packets received by filter" (przynajmniej tyle zajmuje ściągnięcie
> pierwszej strony u mnie).

Więc tak, tcpdump dla mozilla, galeon (www.pld.org.pl) cisza ->
connecting a po kilku sek. done. W glinks strona ładuje się około "80
packets received by filter"

> Zobacz czy masz wyraźne różnice w tcpdump przy ściąganiu strony
> mozillą a czymś co u Ciebie dobrze wyświetla (konqueror, galeon ???)

Różnica wyraźna w mozilla cisza, żadnych pakietów w glinks coś koło 80.

> Spróbuj zapisać stronę wraz z wszystkimi obrazkami itp np. w galeonie
> i otworzyć ją lokalnie w mozilli.

Moglem zapisać tylko html, który w mozilli się spokojnie załadował.

> Dzięki temu /chyba/ będzie można określić czy jest to problem z
> transmisją, czy z wyświetlaniem/interpretacją strony.

Nie wiem co z tego wnioskować czemu się ta gadzina uwzięła i za cholerę
nie chce czytać poniektórych witryn :((( Czas na sen ciężko bęzie coś
wymyślić, może jak przeanalizuję wynik strace ~2MB :)

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD Linux User