Apache 2.0.45 (nest)

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Sob, 12 Kwi 2003, 02:49:15 CEST

Cześć,
Uzywam od pewnego czasu Nesta i chodzi zadziwiająco dobrze; w każdym
razie ostatnio zamieniłem apache'a z wersji 2.0.44 na 2.0.45-0.1 i nie
jestem w satanie go wystartować. Podczas httpd start dostaję jedynie
komuinikat failture.
W logach najpierw było że wywołanie apache'a zostało powstrzymane przez
grsecurity, więc przekompilowałem jądro bez niego. Teraz w logach nie
mam już żadnych komunikatów, a apache nadal nie startuje.
Nie mam najmniejszych pomysłów co może być nie tak, byłbym wdzięczny za
pomoc :) Ewentualnie jakieś sugestie, gdzie dalej szukać błędu.

Pozdrawiam,
Marcin.

--
: m.kurzyna.at.nius.waw.pl := sypiam, czasami.