Screenshot'y ixow

Frazir frazir w jeleniaplast.com
Sob, 12 Kwi 2003, 17:46:49 CEST

> www.pld.org.pl - dalej musisz się już choć odrobinkę wysilić :)

http://www.pld.org.pl/distrib/screens/
he sorrka ale najpierw napisałem potem poszukałem a teraz może coś z
innej beczki mam Durona 1300, 256 RAM, Seagate 7200MBR 40Gb, GeForce 4
MX440 128DDR płyta główna Abit KT7A, CD-CDR-CDRW LG 48x 16x 48x Monitor
19"Aoc A chodzi mi konkretnie czy PLD jest w stanie w pełni wykorzystać
możliwości multimedialne mojej maszyny: Oglądanie filmów na DiviXie,
słuchanie mp3, Internet, do tego co polecacie jako "Pakiet Biurowy"
czyli cos w stylu office, dętego był by to jeszcze serwer
LAN+Apacze+PHP+MySQL, jakie jądro i co jeszcze powinienem wiedziec zanim
się przesiade.

Pozdrawiam Frazir