czcionki w QT/KDE

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Sob, 12 Kwi 2003, 20:19:09 CEST

Michal Kochanowicz wrote:

> Eeee..... fonty to czyta font server albo xserver. KDE nie ma (nie
> powinno) mieć nic do tego.  Ono tylko mowi X że chce taki-to-a-taki tekst
> napisany fontem co sie tak nazywa i tyle.

Najwyraźniej KDE samo obsługuje fonty. Co zresztą nie dziwi, skoro
np. w KDE jest implementacja wygładzania fontów niezależna od tej w X11.

bart
--
"Víte, jaký je rozdíl mezi jablkama a Win98? No jablka padají jenom na podzim."
   bart @bart.w-wa.pl || http://bart.w-wa.pl || http://faq.pl/php/