Zmiana i686 na athlon

Paweł Zaskórski p.zaskorski w wp.pl
Sob, 12 Kwi 2003, 23:14:42 CEST

W sob, 12 kwi 2003 o 22:51, kahless w stovokor.eu.org napisał(a):
> Zrobilem znowu upgrade gcc, ale zainstalowalem juz paczki zbudowane na
> athlona i budowanie nastepnych paczek zaczelo mi sie sypac. Wywalalo
> ze nie moze znalezc i686-pld-linux-gcc. Jak przejsc na paczki pod
> athlona?

Albo uaktualnij rpma do wersji zbudowanej na athlona, albo popraw to
ręcznie w pliku /usr/lib/rpm/macros na:

%__cc                   athlon-pld-linux-gcc
%__cpp                  athlon-pld-linux-gcc -E

> Czy mozna mieszac paczki na i686 i athlona?

Tak.

		Paweł

--
- To była pomyłka! - krzyknął, posuwając się  naprzód  z niezwykłą
uwagą, zatrzymując się i rozglądając jak jakiś wielki krab w tanim