problem z cdrecord

_-=MrRobby=-_ mrrobby w elcuk.dabrowa.pl
Nie, 13 Kwi 2003, 10:12:34 CEST

Witam

Czy ktos z was budowal ze zrodel cdrtools-2.0???? Bo juz sam qr.. nie wiem co jest nie tak.
Daje make, make install, wszystko ladnie przejdzie a jak cche odpalic cdrecord to wogole nie ma
takiego polecenia.Nawet jak wpisze cd i dam tab to wyskakuja tylko 2 polecenia wsrod ktorych
niestety nie ma cdrecord :( Czy ktos moze mnie oswiecic co jest nie tak????
Pozdrawiam _-=MrRobby=-_

      .--.
     |o_o |   @:        mrrobby w elcuk.dabrowa.pl
     /_ / |    GG:       245415
   //    \ \    ICQ:      166364826
 )~\_    _/~(     Linux Registered User #292119 (Linux Counter)

"Na pudelku pisalo: "wymaga WINXP lub lepszy", wiec zainstalowalem Linux-a :)"