jabber + gg

Marcin Bukowiecki marcin w dolsat.pl
Nie, 13 Kwi 2003, 11:57:25 CEST

dnia Fri, Apr 11 2003, Jacek Konieczny napisał:
> Najwyraźniej jest jakiś problem z logowaniem się do serwera GG:
> Pytania pomocnicze:
> - numerek GG jest prawidłowy?
> - hasło GG jest prawidłowe? Jeśli było ostatnio zmieniane jakimś nowszym
>   klientem GG, to najprawdopodobniej trzeba użyć w miarę nowego libgadu,
>   żeby działało.
> - jakiś firewall nie blokuje ruchu do serwerów GG?

To wszystko OK.

> Spróbuj odpalić z palca:
> jggtrans -u jabber -f -d 10 -D 10 2>&1 > jggtrans.log

Wywala się. Naruszenie ochrony pamięci.

W PLD jest bardzo stary jabber-gg-transport. Sciągnąłem nowy:
jabber-gg-transport-1.4.2. Kompiluje go od kilku dni :-). Nie wiem co
zrobić z tym błędem:

gcc -g -O2 -Wall -o jggtrans jggtrans-browse.o jggtrans-conf.o
    jggtrans-encoding.o jggtrans-iq.o jggtrans-jabber.o jggtrans-jid.o
    jggtrans-main.o jggtrans-message.o jggtrans-presence.o jggtrans-register.o
    jggtrans-requests.o jggtrans-search.o jggtrans-sessions.o jggtrans-status.o
    jggtrans-stream.o jggtrans-users.o jggtrans-gg_versions.o
    -L/usr/lib /usr/lib/libglib.so -lgadu ../libxode/src/.libs/libxode.a -lnsl
/usr/lib/libgadu.so: undefined reference to `pthread_create'
/usr/lib/libgadu.so: undefined reference to `pthread_cancel'
collect2: ld returned 1 exit status

Dzięki za odpowiedź.
--
Marcin Bukowiecki