czcionki w QT/KDE

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Nie, 13 Kwi 2003, 21:20:14 CEST

On Sun, 13 Apr 2003 20:48:25 +0200
Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> wrote:

> Bo skoro nie chcą sylpheeda na GTK2 przerobić, to co se będę żałował
> :)

Jak to jeden z maintanerów sylpheeda powiedział: "gtk+-2 is slow on my
laptop" ;))) i zarzucił prace nad portowaniem ;)

ja osobiście nic do nowego gimp toolkit nie mam, są aplikacje
świetnie się z tą biblioteką sprawujące, natomiast nie moge sie jakoś do
balsy przekonać. próbowałem przez tydzień, ale uciekłem przestraszony ;)
stąd ta ironiczna uwaga, że to nie Ty a pewnie balsa nabroiła :)

--
[ Refugiado Comunista <freetz w gmx.net> ]
[   JID: freetz w jabber.bettercom.de    ]