Windziany serwer VNC za NATem

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Pon, 14 Kwi 2003, 11:47:35 CEST

Dnia pon 14. kwiecień 2003 11:42, PLD-users napisał:
> Czesc
>
> Mam na routerze wychodzacym na swiat PLD z kernelem 2.4.18 i iptables.
> W sieci lokalnej stoi sobie komputerek z Windows 98,
> na ktorym jest zainstalowany Serwer VNC.
Ja robiłem podobne manewry i niestety nie udało mi się.
Natomiast POZYTYWNE efekty uzyskałem w konfiguracji :

a/ Poznań (sieć lokalna, Win) -- Linux + FreeS/WAN -- Internet

b/ Internet -- Linux + FreeS/WAN -- Warszawa (sieć lokalna, WIN)

i można było z jednej sieci 192.168.1.0 do drugiej 192.168.2.0
pod Windowsami spokojnie przez VNC chodzić.

pozdrawiam
--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej