Co przywi±zane do kernela?

Jacek Osiecki joshua w hybrid.pl
Pon, 14 Kwi 2003, 14:12:08 CEST

Witam!

Mam Ra - z kernelem 2.2.25.
Zachcia³o mi siê nforce'a... Czyli jestem skazany na 2.4.21pre7 (póki co).

Które pakiety w RA nie pójd± z nowym, nie-PLDowym kernelem? hdparm odmawia
wspó³pracy przy próbie ustawienia dma dla dysków, czy ma to zwi±zek ze
skompilowaniem go na 2.2?

Pojawi³ siê te¿ problem du¿o wiêkszy: mój radeon 9100 nie jest obs³ugiwany
przez XFree 4.2.0 które s± w Ra, ale z 4.3 ju¿ ³adnie biega (z relacji
innych posiadaczy tego zestawu). Trochê bojê siê robiæ a¿ takie zmiany w
swoim PLD - od XFree zale¿y od cholery rzeczy... Co robiæ? Nie u¶miecha mi
siê zbytnio praca pod sam± konsol±, a PLD lubiê...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki
joshua w ceti.pl

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl