Co przywi±zane do kernela?

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Pon, 14 Kwi 2003, 14:58:40 CEST

On Mon, 14 Apr 2003, Jacek Osiecki wrote:

> Witam!
>
> Mam Ra - z kernelem 2.2.25.
> Zachcia³o mi siê nforce'a... Czyli jestem skazany na 2.4.21pre7 (póki co).
>
> Które pakiety w RA nie pójd± z nowym, nie-PLDowym kernelem? hdparm odmawia
> wspó³pracy przy próbie ustawienia dma dla dysków, czy ma to zwi±zek ze
> skompilowaniem go na 2.2?
To raczej ma zwi±zek z brakiem obs³ugi danego kontrolera w tym kernelu. W
dmesgu pewnie masz o tym komunikat.

> Pojawi³ siê te¿ problem du¿o wiêkszy: mój radeon 9100 nie jest obs³ugiwany
> przez XFree 4.2.0 które s± w Ra, ale z 4.3 ju¿ ³adnie biega (z relacji
> innych posiadaczy tego zestawu). Trochê bojê siê robiæ a¿ takie zmiany w
> swoim PLD - od XFree zale¿y od cholery rzeczy... Co robiæ? Nie u¶miecha mi
> siê zbytnio praca pod sam± konsol±, a PLD lubiê...
To zbuduj sobie xfree 4.3 - jak pisa³em post powy¿ej dzia³a bez problemu
na ra..

--
: Andrzej Szombierski : anszom w v-lo.krakow.pl : qq w kuku.eu.org :
: anszom w bezkitu.com ::: radio bez kitu <=> http://bezkitu.com :

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-users-pl